Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srpsko Kosovo

Komentari (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 04 jul 2009 01:34
Giga G.
Jedan od tekstova koji zaista ostaju u pamcenju.Desetka za autorku!
Preporuke:
0
0
2 subota, 04 jul 2009 03:15
Avgerinos Mizijotis
Veoma je verovatno da autor teksta i ja nismo bili na istom Kosovu i nismo videli ono što je drugi video.

A moguće je da smo ipak bili na jednom jedinom, srpskom Kosovu i videli isto, ali... ,namere da se prikaže i kako da se prikaže stanje tamo su nam različiti. Defetizam ne mogu da prihvati čak ni kada je pragmatičan.
Preporuke:
0
0
3 subota, 04 jul 2009 11:14
iskreni Albanac!
znaci ipak drugi treba da odlucuje o nama?
zasto bas sada se setile toga da neko drugi treba da resi srpsku pricu?ili ipak drugi su svahtili da bez nas, ne ide? Bez nase sile i moci?
ili samo se stvara utisak,kako smo mi sve zrtve ove nevolje?
naj "omiljia" rijec i naj popularnija rijec u Srpsku kulturu je "Zrtva",ta rijec postala"Alfa i omega" srpske svakodnevnice i historije!
koja logicka perveznost "Jer Zrtva ne moze nikad da bude kriv"
Ovdje ima nesto Obszönes, koja je jedina zelja mosda kroz identifikaciju da se pridobije status srpske zrtve, nije li to uzasno!
jer zrtva nema odgovornost za neke uzasne stvari koje se dogodilo, jeli to,na sta se cilja!!!!?
neko reko:
" umiranje ljudi je uvijek bolno, i plakanje zrtve zvuci na svaki jezik isto",pa mozda "Zato je dobro ovoga puta sa argumentima "najjacih" agirati dok svi drugi (osatli) argumenti budu ostalo bez sile!(ZNACI AUTORKA NAM UPUCUJE NA TO,DA SAMO DRUGA SILA MOZE DA SPASI SRPSKO KOSOVO!,ali ironija je u tome da se trazi spas od A G R E S O R A(NATO;PETER FE....... )
Kakav typ "Simple mislenja"?; Koji typican osecaj za nekrivicu!
Smesno kako Autorka "veruje" citiram jednog Polaka: "u ovaj beograd,u beograd - gdje naredjenje - i razum besnoce jos su prezentnte,sa despotske manire i celicne arogancije koje vec dugo su "ANKCHRONICNE"- ali kako izgleda " Te su danas jos budnije"!
To je srpsko"NASLEDSTVO" koje ove generacije prisilno nose,kako dokaz svoje "PRAVE SILE" ove nisu moje rijeci, to su rijeci jednog srpskog pisatela!
Preporuke:
0
0
4 subota, 04 jul 2009 12:14
Dusko Kadić, Podgorica
Pa Kosovo se smučilo samo onima koji razmišljaju kao autorka teksta jer oni imaju dosta privilegija ukoliko govore na ovaj način. Sa druge strane smo svi mi koji koji vjerujemo da će ono uvijek biti srpsko a autorki poručujem da nas ne pokušva "otrijezniti" da "prihvatimo realnost" jer su to isto sigurno govorili i oni koji su podržavali okupaciju Srbije od strane fašističke Njemačke. Kosovo predstavlja srž srpskog identiteta i mi se od "njih" razlikujemo po odnosu prema tom identitetu jer većina pripadnika tih "civilnih, građanskih i tzv. nevladinih organizacija" lako prihvata siromašniji identitet uz bogatiji švedski sto. Kosovo je Srbija
Preporuke:
0
0
5 subota, 04 jul 2009 14:09
Nikola Tulimirović
Jedan od uslova da Kosovo i Metohija budu u sastavu Srbije jeste da se Srbi ne oslanjaju na verovanje da će Kosovo uvek biti srpsko. Svako ko želi Kosovo i Metohiju u sastavu Srbije treba tome da se posveti, da radi i da, ako dotle bude došlo, bude spreman da u šake uzme oružje.

Duško, obrati pažnju. Prethodno nisam napisao tek da bih nešto pisao, nego da bih ti skrenuo pažnju na jednu veoma važnu pojavu... Tebi je navodno važan srpski identitet, a zaboravljaš srpski jezik i srpsko pismo. To ne ide jedno s drugim i ja zato ovde izražavam sumnju u tvoju iskrenost.
Preporuke:
0
0
6 subota, 04 jul 2009 15:22
Irina marković
Prvo i prvo - autorka živi na Kosovu, te je neposredan svedok svega o čemu piše.
Dakle, ne postoje iskreni Albanci sa Kosova, jer permanentno žive u lažima, kojima ih je nadojila njihova mafijaško-zločinačka Vlada. Uverena sam da će raspadom SAD (a to je pitanje trenutka)da se sruše svi snovi o Velikoj Abaniji. Ne bih dalje da razrađujem scenario, nikako se ne bi svideo iskrenom Albancu.
Međutim, smatram da ovaj tekst poseduje izvanredne literarne kvalitete, kao i da je prvi put napisana i objavljena prava ISTINA o Kosovu.
Preporuke:
0
0
7 subota, 04 jul 2009 15:28
lasin
Pročitao sam tekst juče i ostao mi je nejasan: Šta je pisac hteo da kaže? Danas sam ga ponovo pogledao i pitanja je više nego odgovora. Ali glavni utisak da je autor turista, koji je došao da napravi reportažu i da potom traži temu za sledeću reportažu, još šokantniju, još elegantnije predstavljenju za kvazi-intelektualne čitaoce koji popunjaaju praznine svog života čitajući gledajući sudbine nesrećnika ostaje. Autor se ni jednog momenta ne pita "Ima li u njihovim sudbinama moje odgovornosti? Ma kraju krajeva i ja Srpkinja i dužnost mi je da pomognem a jesam li? I ja glasam (u Beogradu?) za tu vlast, pričam sa prijateljima, o čemu? O bogatim Svinarčanima?" A "polupismeni" predsednik Prilužja nije interesantan sa njegovom pričom o struji i domu zdravlja, to nije kul, ne pravi dobru priču za adske splavove. Bez srca i milosti.
Ako ima neka korist od teksta je da otvara oči o našoj takozvanoj 'eliti'. Obrazovana očigledno, vrlo vešta u rečima, ali bez ikakve ljudske i hrišćanske vrline. I potpuno, potpuno nezainteresovana za išta i ikoga se nje same.
Preporuke:
0
0
8 subota, 04 jul 2009 17:47
Goksi
Vrlo konfuzan,a na momente, i ciničan tekst.Bolje bi bilo da piše o tome,kako nema povratka Srba u Prištinu,Peć,Đakovicu,..itd,kako nam Šiptari kradu istorju,zašto na mestu gde su pobijena deca u Goraždevcu nema nikakvog obeležja,koje se rezerve rude,i ostala bogatstva na Kosmetu.To su stvari o kojima Srbi malo znaju,i zato ih treba što više objavljivati.
Preporuke:
0
0
9 subota, 04 jul 2009 17:49
ana radmilović
evo, mislila sam da se ne mešam i da ne komentarišem komentare, ali ne mogu da se uzdržim.
svi ste u pravu, čak i iskreni albanac, premda ga ja (priznajem) nisam ništa razumela. a to nema veze sa slabim poznavanjem srpskog nego sa blago zaumnim tokom misli... no, nije sad to važno.
dakle, slažem se sa svima
ali moram da reagujem na komentar o ''polupismenom predsedniku opštine prilužje'' - prvo, nisam rekla da je čovek polupismen. rekla sam da su predsednici srpskih opština uglavnom polupismeni - što znači da nisu svi, nego većina...
predsednik opštine prilužje se zove zoran rakić i moj je prijatelj, a osetljivi komentator je potpuno promašio temu braneći ono što ja nisam ni napala...
sve ostalo priznajem, nema svrhe ulaziti u raspravu.
Preporuke:
0
0
10 subota, 04 jul 2009 19:15
Irina Marković
Vas očigledni zbunjuje kad neko ima knjižnjvni dar. Navikli ste na populističke parole i floskule, ili šta već. Drugo, neprestano sudite o tome ko je kakav Hrišćanin. Tražite trnje u tuđim očima, a ne vidite balvančugu u svom. Ova žena je, hteli to da priznate ili ne, jedina stisnula petlju i odvažila se da ide na ona mesta gde toj vašoj "eliti" nije palo na pamet. Ta "elita" se isključivo bavi sentimentalnim turizmom.
Ana priča i sa Albancima i sa zavađenim Srbima, sa tzv. liderima i sa ubogom sirotinjom. Ta Ana je takođe videla ko je najveći neprijatelj Srbima na Kosovu - to su oni sami sebi, a povrh svega to je najalavija majka od svih majki - SRBIJA.
Preporuke:
0
0
11 subota, 04 jul 2009 21:52
iskreni Albanac!
Gospoda Irina marković
morao sam priznati da sam se tuzno nasmejao!
nisam sa kosova!
nemam nista sa velikom albanijom!
nemam nista sa narko-mafijaskom vladom!
Kako izgleda Vase zelje da SAD nece vise postojati
pa tako ni Albanci je ravno Vase nemoci i nade jedne opasne logike!
A ako je to duboko Vase uverenje da nijednom Albancu ne treba ih vjerovati onda sledi logika "racizma i ultrasovinizma"i ja se pitam kako moze tako nesto i uopce da se objavi od redaksije!

gospoda Ana Radmilovic
i ako nerazumete moj komentar opet dajete mi neko pravo,to je bar jedan dobar politicki pozdrav!
Preporuke:
0
0
12 subota, 04 jul 2009 22:09
prezivjeli logoras pa izbjeglica
Nevjerovatna i potpuno ista slika koju nosim iz rata u Bosni. Poslije tri logora(Celebic, Konjic pa Trnovo) ,Isprebijan, ponizen,bolestan , izgladnio i bez nade, bez bilo kakvih dokumenata, osim potvrde Medunarodnog Crvenog Krsta o robijanju kao civil, obreo sam se u Srbiji i par dana presjedio u lokalnim vozovima do S.Mitrovice i nazad da se ugrijem.A onda mi je Konjicanin, Srbin ,takode, u velikoj kuci u Barajevu dao nauk kako treba odmah, nazad ,da se brani Srpstvo.A on nije ni pokusao da brani to Srpstvo u Bosni jer je tih dana, i godina, bio zauzet.Elem, povratak u spaljena i razrusena mjesta po BiH: Visegrad, Derventa Brcko....
Ista slika.Profesori univerziteta svercuju sibice i gace da prezive; rodoljubi zauzeli 5-6 stanova; vojska, jadna vojska u supljim gumenim opancima na prvoj liniji; popovi u raskosnim vikendicama, prezadovoljni- eto, Bohuhvala, ima se svega, dobro, dobro je(Iako skoro svaki dan sahrane momka od 20 god) dobro je Boguhvala;lijekovi , koje salju nasi ljudi iz inostranstva odvoze vojni kamioni u novootvorene apoteke u Srbiji i u Bijeljini,(A Misa Bugarin , dobrovoljac doktor, psuje sve sto mu na pamet moze pasti ,jer je sva medicina koju ima u njegovoj terenskoj torbici-sto ne moze ponijeti , ode u Bijeljinu)....
Sve isto u dlaku kao i u Tvojoj prici draga Ana.Bijednici se dovijaju kako moraju, ucvijeljene matere nemaju marku da kupe svijecu da zapale sinu na grobu, Velike Vodje potezom pera predaju zivote i imovinu (samo u Sarajevu bijase vise Srba nego u cijelom Montenegru ili na cijeloj Kosovi), da i ne pominjemo Krajinu...; osoblje koje radi u Crvenom Krstu krcmi zaista ogromnu pomoc i otvara nove prodavnice za svioje svastike po Niksicima i Beogradima...
Ko ce koga, ko svoj svoga.
Hvala autorici za ovaj niz Markesovskih slika iz evropskog Makonda.
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 05 jul 2009 00:37
Gojko (65g)
Prijatelju Goksi,potpuno si u pravu kada navodiš teme o kojima treba upoznati narod zarad istine o KOSOVU. Ja bi samo da dodam i ono poznato pitanje g-dina Čanka:Gde su naši silni novci koji su dati za naše Kosovo u cilju razvoja.Zar toj međunarodnoj zajednici niko ne može da podnese račun naših ulaganja svih ovih godina za Kosovo, čime bi se pokazalo da Srbija nije okupirala Kosovo,kako to kaže Hški sud,već ga je zdušno,sa leđa svih svojih građana,gradila i razvijala.Da li se zna tačno šta je na Kosovu država SRBIJA investirala i ne samo Srbija veđ i druge bivše Repuplike SFRJ,koliko je kredita podignuto za račun Kosova,kolika je šteta koju su Albanci naneli Srbiji godinama bojkotujući legitimne organe,kako demokratska Evropa koja se zalaže za NEOTUĐIVA prava na imovinu, ne bi ostala neobaveštena,u otimačini koju je izvršila grupa terorista nelegalno proklamovane države.
Srbija mora tražiti svoje
Što se tiče teksta autorke moj komentar glasi:Mož da bidne al ne mora da znači da je istina.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 05 jul 2009 01:41
Dragan Milosavljević
Potresna svedočanstva sa lica mesta, lišena patetike i nadobudnog patriotizma, praznog srbovanja. Scenario za jedino mogući film o Kosovu danas i šta ga je dotle dovelo. Ovako pošteno, oštro do bola, a dobronamerno, opominjao je Srbe tvoj otac kao Radovan, Ibi, Zoran. Nastavi Ana, imaš podršku.
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 05 jul 2009 02:54
Irina Marković
Ana će se oduševiti komplimentom za Markesa!!!
Eto, a ja sa svojih 19 god bila po tim ratištima i izbegličkim logorima sa svojim ocem koji je pratio te humanitarne konvoje i osiguravao da stignu u prave ruke. Tada sam pričala i s logorašima... Sve mi je jasno postalo još tada.
Albancu, upamti da ste na tuđoj zemlji, u tuđoj kući i dvorištu.
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 05 jul 2009 10:52
iskreni Albanac!
Albancu, upamti da ste na tuđoj zemlji, u tuđoj kući i dvorištu!

Jako je tuzno kako jedna kako izgleda mlada licnost duboko prepunjena mrznjom i otrovana od miloseviceve ludilo - logikom unistenja citavog naroda bivse JU,koja kako izgleda nije nista naucila od ove ratne tragedije, jos trazi priliku"kad trenutak dodje"pa opet iz pocetka!
Kako ste Vi tako sigurno (prilikom da ste mlada licnost)da neko je u tudjoj zemlji i td. Ili Vi ste pristalica rezima Milosevica i Jogurt revulucije pa mozda Vas otac bio u te doba Taxista koje vozijo revulucionere bez platno samo da zvickaju "Hocemo oruzje" i tada krenuse protiv svi onih koji su druge rase i vere!
Vase uzvike su opasne!
Meni kao prvo sta se tice kosova albanije i tako redom ne interesira teritorija jer ne zivim dole i necu tu zivjeti.sta cemi zemlja prepunjena URANIUMA,mrznjem,mafijacke grupe,..itd! To je istina! ali stvarno gdje ih nema na balkanu pa tako i u Srbiju! ja bio pre par meseca bio u Beograd i imam dobre prijatelja dole skim hvala bogu razgovaramo otvoreno o svasta i svacega bez "rukavica" kako se kaze! Vjeruj mi moramo na kraju radi susedstva medjusobno komunicirati,mi moramo gledati napred, mi moramo medjusebno se postovati ne kako nasi prestavnici ili roditelji, nase naslednike napunjiti mrznjom koji zivotno su otrovani ovakve ludila koje ne sme se vise desiti!
jer na kraju to vodi do samounistavanje - VJERUJTE MI! imam srpske prijatelji koji su svesni toga!
U puno prilika kazem ,Kad tad moramo se smiriti i zivjeti zajedno, sto pre tim bolje!
I nace ja zivim u inostranstvo i stvarno vjeruj mi znam o cemu govorim !
iskreni pozdrav!
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 05 jul 2009 12:44
Irina Marković
Nažalost cenzurisali su mi ostatak komentara. Albancu, imaj jednu smislenu misao i argument, bar. To što si ti bio u Beogradu i pričao tamo s nekim, to ti ne daje za pravo da iznosiš laži, kao ni svim kosovskim Albancima. Ono što želim uporno da ti kažem je da se ne može živeti u lažima i da jednom, kad tad, istina mora da pobedi, a sa njom i Kosovo i Metohija se vrate u ruke pravih vlasnika. Vas su doveli Turci da bi destabilizovali srpsko narodno biće i iščupali nam korene, što se upravo događa. Posledice su dalekosežne. Za vreme Turaka pobegli ste u planine Albanije. Kada se srpska vojska povlačila preko Albanije, imali smo prilike da osetimo vaše "gostoprimstvo" - ubijali ste nas u hodu, izmučenu srpsku vojsku. Drugo, kao i Hrvatska, bili ste na strani Hitlera i tada ste takođe ubijali Srbe.
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 05 jul 2009 12:46
Irina Marković
Jer, ako je istina na vašoj strani, zašto se toliko trudite i silne novce dajete da izbrišete sve moguće kulturne tragove vekovnog života Srba na Kosovu i Metohiji. Zemlju koju ste oteli jedino ste uspeli da pretvorite u deponiju. Znaš li ti uopšte šta unači reč metoh?
Upravo je to Ana i htela da kaže u svom tekstu - da smo vam potrebni, jer niste u stanju da napravite nište konstuktivno i to znate i osećate, makar i nesvesno. Gde su vaše srednjovekovne građevine, gde su vam grobovi? Neće vam pomoći uništavanje srpskih grobova, naši unuci i prunuci znaće šta ste uradili. I pojaviće se neko ko neće u ime Jugoslavije da brani Kosovo, e tada ćete žaliti za Slobom!
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 05 jul 2009 14:17
iskreni Albanac!
Irina Marković
...iznosiš laži...
...se ne može živeti u lažima...
...ruke pravih vlasnika....
...Vas su doveli Turci ....
...iščupali nam korene....
...pobegli ste u planine Albanije....
...Kada se srpska vojska povlačila preko Albanije
... ubijali ste nas u hodu.....
...izmučenu srpsku vojsku.....
...Drugo, kao i Hrvatska, bili ste na strani Hitlera i tada ste takođe ubijali Srbe.....

Dobro jutro gospodjice Irina!
Zao mije da sam se spustio u ovoj nivo komunikacije sa Vama, to je cinjenica moram je prihvatiti tako kakva jeste. Vase obedjenje je su za plakanje i jos jedan dokaz Vase skromne duse koja vjerujem i nadam se nekada ce se otrezneti od ove Vase velike zablude!
Izgleda da ja sam se iritirao, misleci da Vi ste mlada gospodjica, ali kako izgleda Vi ste tako stara gospodja koja sve dozivjela iz preistorije do Danasnjice pa sada U ZIVO MI NABROJAVATE kako bioloski pravi svedok i Advokat svega sta sam ja Srpskome narodu zlocinio!
Srpski narod mora o Vama da bude ponosan i zahvali kod boga da Vas ima, i mozda treba neki spomenik "zive legende" koja je uvijek tu kad nekome treba neka lekcija savjeti i dokazi protiv nepravde,lazi,ubijanja,vlasnika,...
"Vi ste prava Adresa i nada srpskome narodu"
Cestitam Vam!
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 05 jul 2009 15:07
iskreni Albanac!
Irina Marković

Mi ne umiramo nikad jer kako izgleda i nepostojimo,pa tako i nemamo grobovi,pa ni gradjevine- pa sledi ni kulturne tragovi nisu moguci!
ali mozda Vi imate pravo, kad neko dolazi iz svemira bilo bi konstruktivno da navrati Kod Vas i moli se za konstruktivnost za junastvo i tako redom!
Ja se plasim da se to vec dogodilo, moji neki ludi sunarodnjaci nisu nista pametnije ucili od Vas i Milosevica pa tako je tragicno da nam se sprema jedno veliko iznenadjenje za koje kako izgleda Vi i oni su ista prica!
Ali ja sam svesno cinjenicu da za Vas i nepostojim kao normalno bice, pa stoga i neocekujem nesto posebno! Tragika je u tome sto ovakve glave imaju jedan bozji osecaj da u ime "pravde" daje sebe pravo nesvesno ili svesno da manipulise i mobiliziraju mase koje u to ime vode do unistenja!
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 05 jul 2009 15:08
Irina Marković
Gospodine Albancu, VI NEMTE NI JEDAN JEDINI ARGUMENT.
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 05 jul 2009 15:28
lisin
Razmišljam da li tekst da pročitam po treći put, ali čemu? Hoće li se duh defetizma kojim članak odiše nestati? Hoću li videti ljudsku stranu Svinjarčana i njihove razloge? Hoćy li nekako preskočiti uvodnu reč da se Kosovo "davno odvojilo od Srbije", kao da je to bio neki prirodni, nezaustavljivi i nepovratni proces koji je iznad naših sudbina. Hoće li prestati da mi smeta nazivanje ljudi "polupismenima"? Jer i ja sam završio neke škole (kažu prilično teške) pa nekako imam prava na to. Je li moj život vredniji od njihovog što nisu išli u dobre škole po Srbiji a ja sam imao privilegiju da jesam? Hoće li prestati da mi smeta hiljadito ponavljanje da Srbi neće da čitaju vesti sa Kosova i da ih to ne interesuje? Dosta mojix prijatelji to rade, istina je, i ja ih razumem. A zašto? Zato što se živa rana ne dira. I sam sam godinama okretao vesti sa Srbije na Rusiju i Putina, ne zato što mi je Srbija prestala biti na srcu već zato što sam morao da sačuvam razum i vidim ono što u tom trenutku nisam video oko sebe. Hoće li ikada prestati da mi smeta predstavljanje posete Bajdena Dečanima kao išta drugo sem skrnavljenje naših svetinja.
Talenat za pisanje je nesporan, ne osporavam čak ni dobre namere. Ali sam tekst i te kako. I nećy ga ponovo čitati. Sešću i razmisliti šta danas mogu da uradim za te "polupismene", pa ma koliko to malo i bezznačajno bilo.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 05 jul 2009 15:32
ana radmilović
iako su mi objasnili da nije praksa da autor komentariše komentare čitalaca, ja opet moram... (toliko o mom ''elitizmu'' koji mi je spočitao jedan od čitalaca - patriota s' početka)

žao mi je što se iskreni albanac ne potpisuje nekim imenom pa moram da mu se obraćam kao ''albancu'', jer je to već samo po sebi bez veze i daje prizvuk koji je nepotreban. u svakom slučaju, htela sam da primetim da je čovek skrenuo pažnju (i nažalost) ljutnju na sebe. da se nije pojavio - mi bismo sada ovde čitali kako mene patriote napadaju da sam bezosećajna prema svom narodu, ili već nešto slično. naravoučenije - potrebno je da s pojavi neko ko se predstavlja kao albanac da bi oni koji se predstavljaju kao srbi prestali da se svadjaju medju sobom.

komentar čoveka koji je sebe potpisao kao izbeglicu i bivšeg logoraša mi najviše znači - jer ako je neko ko je sve to prošao (a ja sam na kosovu ipak samo nepunih pola godine i videla sam rat samo na televiziji) prepoznao istinitost onoga što sam pisala - nisam uzalud pisala.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 05 jul 2009 17:23
iskreni Albanac!
irina markovic

Gospodine Albancu, VI NEMTE NI JEDAN JEDINI ARGUMENT

Ne razumem o cemu govorite, koji argumenti!
Nije vam dovolno i uzasno ovih poslednjih 20 recimo godina RATA!gdje zbog vakve kao vase argumente se bijaju ljudi neduzni, jer to hocete da cujete od mene!!!!
Merzim historijske argumente! To mozete nekoga drugog Albanaca da pitate, ali mislim to ne dovodi nikuda! Sta meni iritira je Vasa SIGURNOST HISTORIJSKE ARGUMENTACIJE!
pa za meni to je anakronicnost i besmislica jer bi ovaj svijet ne bi prestao od RATA i nevolje!!!!!
a ono sto je kosovo izgubljeno ako smem da kazem izvinite, je upravo zbog takvih stavova!
Ja licno nisam sretan sa ovome!(Nabrojeosam zasto u MOJE prethodne komentare)
ali to kako izgleda nije dovolno za Vas!
srdacan pozdrav!
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 05 jul 2009 19:05
Mitrovcanin
Ovo je tacno napisano kao sto jeste. Hvala gospodu bogu da neko pise kao sto jeste a da ga Milan Ivanovic ne poducava novinarkom poslu. Svako normalan zna da je ovo istinita prica.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 05 jul 2009 19:13
Dejan
Autorka je u pravu i dala je pravu sliku.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 05 jul 2009 19:19
Cuco
Bravo za autora jer pise istinu. Ovi koji misle kontra jesu oni koji nocu svercuju nafyu i slicne stvari sa Siptarima a danju seju patriotizam. Mene nije strah da nas Albanci ne rasele vec me je strah da nas patriotska liga " Snv" svojom tender politikom ne otera sa ovih prostora
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 05 jul 2009 19:20
Djordje
Nazalost autorka je u pravu.
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 06 jul 2009 01:06
Nesko
Pojedini novinari nikada nisu imali hrabrosti da napisu istinu doticna Ana jeste. E pa svaka joj casT.
Bravo Ana da te bog pozivi sto slepcima otvaras oci.
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 06 jul 2009 02:18
Irina Marković
Gospodine Albancu,
jasno mi je da spadate u onaj deo albanske populacije koji je navodno "osvešćen".
Vas ne interesuju istorijski argumenti jer ih nemate, ali nas veoma interesuju, jer su nam je oteta teritorija sa koje smo PONIKLI. Pitanje kosovskih Albanaca je kao ona prica kukavica, koja se useli u tuđe gnezdo i pojede sva jaja, svu decu neke druge ptice. E, u tome je problem.
I, na kraju, preporučujem vam da PONOVO PROČITATE TEKST!!!
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 06 jul 2009 06:01
Srboljub Savic
Na Kosovu i Metohiji moglo se ziveti zajedno. Zivelo se i nadalo u bolje sutra.
Bilo je mrznje, retko ljubavi, dosta tolerancije
ali i zloupotreba u promenljivim vremenima.
Jos pre sezdeset godina, KiM je po svemu zaostajalo
za Srbijom, koja je takodje bila daleko iza Evrope.
Za cetrdeset godina tekao je proces materijalnog
napretka, pracen nevidjenim napretkom u obrazovanju.
Ni jedno ni drugo nisu donele SAD ni Albanija.
Investirala je Srbija i Jugoslavija.
Materijalni napredak nije doneo i duhovni.
KiM je usao u zizu tjnog interesovanja i programa,
za ostvarivanje cilja - vojnog napredovanja ka
Rusiji.
"Programeri" znaju svoj posao, a znali su gde su
i "tacke" napada. Za Shiptare (Albance sa KiM)
nisu marili (kako ni sada), osim za njihovu sposobnost da rade za njih, i jos sve to plate.
Tako su Srbi postali "bad" a Shiptari "good boys".
Koristio je to Hitler i Musolini.
Zato je negirano sve sto je stvoreno, a mladima
"sipano" u glavu da su Srbi krivi za sve nevolje
(izmisljene i stvarne). Zato je forsirano sirenje
posla sa drogom - glavnim izvorom ilegalnog novca
za "programere". Tim novcem i porezom placana je
"podrska". Shiptari nisu dobili nista besplatno.
Nisu dobili (niti ce je dobiti) ni veliku Albaniju.
Ko je sta dobio najbolje se vidi u Peci i Pristini.
Srbi su u svemu prepusteni unistavanju - genocidu.
"Programeri" dobro znaju ko su i sta mogu "lideri"
i vlasti u Srbiji. Za "folklor" pricaju se bajke.
Medjutim, KiM moze da ostane deo Srbije, samo ako
se Shiptari shvate da je to njihov interes i ako
mi-Srbi radimo tako da svi to brze shvatimo. 90%
Shiptara na KiM, ne mora da znaci otcepljeno-van
Srbije. Mrznja i kriminal nisu osnova za bolje.
Sto pre se otreznimo (Shiptari vise-brojniji su)
pre cemo do boljeg resenja. Takodje, KiM nije
Palestina, a Shiptari jos manje Palestinci.
"Programeri" ne mare ni za jedan namucen narod,
pa tako ne ni za Shiptare ni Srbe na KiM.
Znaju stari izreku - "oteto-prokleto".
S. Savic
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 06 jul 2009 08:18
dragoslav pavkov
Surovo tačan i kompetentan članak.
Nažalost,istorija se ponavlja onima koji je ne razumeju.Sve ovo se već desilo u RS Krajini,Bosni i Hercegovini,ali mi Srbi smo bili ili zaslepljeni zakasnelim nacionalnim romantizmom ili smo se u neverici da je to što nam se dešava moguće pitali:Bože,pa valjda neko vodi račun da ne bude onako kako ja vidim da će biti!?Ali moguće je!Od kralja Aleksandra "ujedinitelja" do danas ništa nismo naučili.Posle Jasenovca i NDH širom zatvorenih očiju prihvatili smo bratstvo/jedinstvo sa onima koji su nas tri godine klali,a onda "po drugi put pobedili u II sv. ratu" što bi rekao njihov predsednik.50. godina kasnije posle "oluje",gde je planirano i izvršeno najveće etničko čišćenje u Evropi ikada ogroman broj Srba pati jer je hrvatsko more skuplje od grčkog i bugarskog pa ne mogu tamo letovati-a rado bi!Nenad Prokić u Utisku nedelje pati što "onaj treći" iz BiH nije hteo da dođe u Beograd jer je nešto ljut na ministra Jeremića...Jasna mi je drugosrbijanska žal za SFRJ;Uglavnom se radi o deci komunističkih funkcionera,generala i intelektualaca koji su za vreme vladavine Miloševića pozavršavali škole u kojima su stekli beskorisna znanja koja vrede samo u državnoj službi.Paradoks je da se za kvalitetnog istoričara umetnosti ne otimaju muzeji i instituti,već se mora angažovati u opskurnoj stranci kako bi se uvalio na državne jasle iz kojih će deliti sadržaj sebi bliskim serdarima-kako bi sam ostao vojvoda.Ne žale oni Hrvate koji su stradali u zadnjem ratu.Oni žale sebe jer više nisu sigurni kad odu u Dubrovnik ili Hvar,putevima bliskih predaka da im neko ne polupa auto.A albansku "državu" na kosovu su otkrili kao nešto što je finansijski isplativo podržavati.Odličan prikaz srpske strane Kosova Ane Radmilović.
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 06 jul 2009 12:47
iskreni Albanac!
Irena M.
Kako izgleda Vi izmesate neki stvari, pa ste toliko tvrdoglavi u Vase istorijsko, da me nazovite "osvesscen" pa sve do kukavice i Onaj "koj jede Decu"!ja se cudimmmmm i stvarno se cudimmmmm i se zapitam, jeli to moguce nakon ovih godina Rata - u sloveniju, hrvatsku, bosnu,..i redom nikakve osjecanja krivice i zaljenja nego pravite se Zrtva koja jos nesvesna trazi oruzje!
osvescenje nije osecaj porazi toje nesto dobro,a Vi nikako da se "OSVESTITE" jer imate straha od Odgovornosti pa i za Srbe koje dole zive koju su manipulisani od ovakve glave kako ste Vi.
sto se tice Argumentacije meni nije potrebno ovakve kao vase argumente jer su jako subjektivno isto kao i danasnjica koji jedni vide crno i drugi belo pa svaki ima svoje Price takozvane Historije!
No razlika je u tome da tako nesto meni ne interesuje! to nedaje za pravo vama nesto da prisvojete kao Apsolutno pravo!
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 06 jul 2009 17:14
mile
Malo mi je čudan ovaj iskreni, vidim ga i na drugim postovima. Jesmo li mi nesikreni, kad on mora to odma u ime da stavi? Ili možda da mi sa malo više težine prihvatimo tu njegovu, moram reći papagajsku priču. A i ono Albanac, je li i to ista fora. Vidim citira, dobro vlada srpskim, bolje nego ijedan pravi i iskreni Albanac koga lično poznajem (priznajem,ne poznajem ceo svet). Otkud sve to?
A najčudnije mi je da jedan takav iskreni Albanac provodi toliko vremena na Srpskom sajtu i objašnjava sve ono što smo toliko puta već čuli od 'druge'. Hmm... Možda nije čuo za B92, ili gomilu drugih sličnih sajtova, tamo bi njegovi stavovi bili mnogo prihvaćeniji. Pretpostavljam da će i na ovo spremno odgovoriti, da sam (smo) ovakav onakav nedemokrata ne slušam drugačije mišljenje možda čak da podržavam zločine i ko zna šta još, ali zapravo nema potrebe. Što kaže nas narod, svaka tica svome jatu leti, ali ovaj navro ovde pa navro, valjda da nam iznese 'iskreno' mišljenje. Čudno, vrlo čudno.
Preporuke:
0
0
35 petak, 10 jul 2009 23:31
Irina Marković
Mile, vi ste car!
A Vi Albancu, samo ponavljate iste stvari.
Preporuke:
0
0
36 subota, 11 jul 2009 00:28
Jovan Stojković Babunski
Za zadnjih 7 meseci dole sam bio 4 puta. Video sam tugu, Orahovac. Veliku Hoču, Staro Gracko... Istina je i da je sve što sam od novinara o KiM čitao bilo prazno, formalno, suvoparno i preko kolena napisano, da ne kažem nešto drugo. To je ono što je tačno u ovom tekstu. Dođem iz Orahovca, upalim tv i vidim Anu Sofrenović kako se slika sa crnčićima u Africi. Od tada dobijam napad gorušice kad je opet vidim. Mada i to je logično, naši crnčići nisu lukrativni, naprotiv.
Preporuke:
0
0
37 subota, 11 jul 2009 11:49
Odgovor I.M. i na Mile!
mile nisam znao da je ovo vasa jata(jatu)- izvinite ali morao sam se tako nasmejati!pa cak za ovaj komentar SI dobio i neku dobru "nagradu" poziciju u srpskom drustvo - postao "car"! To je Vase "vrhunjsko dostignuce" u otkrivanje namere nekog "iskrenog Albanca"! Kako je lako postati car u srbiju, "stvarno, stvarno cudo"!

PS.Nadam se ovoga puta odgovorni iz NSPM ce da objave moj skromni komentar!- Jer kako izgleda i oni misle da ja nemam sta traziti u Vasu Jatu!
Preporuke:
0
0
38 subota, 11 jul 2009 13:43
zalutao
zaista me zanima koliko je komentatora ikada bilo na Kosovu i Metohiji... jer će samo onda posedovati pravo da pričaju o Kosmetu i komentarišu ovaj tekst dom sa izbeglicama iz Hrvatske je najgore mesto na Kosmetu, gore i od doma za decu zaostalu u razvoju u Gračanici i od celog Vitinskog kraja, samo iz razloga što je u Kosovskoj Mitrovici. ko to ne razume, taj ne razume ni Kosmet. a ko o tome piše, samo mogu da mu čestitam
Preporuke:
0
0
39 subota, 11 jul 2009 23:47
Ivan
Meni je teško da poverujem da vi uopšte znate o čemu pričate. iz par rečenica sam izvukao da ste bili na KiM, ali zaista ne mogu da poverujem u to. Izgleda da ste obišli deo do Mitrovice a onda se naslušali (načuli) priča o ostatku pokrajine... Mnogo su u težem položaju Srbi, a posebno izbegla i raseljena lica, koji se nalaze južno od Ibra.
Ipa, NAJVAŽNIJA stvar jeste - NE POSTOJE "severna" i "južna" Kosovska Mitrovica! To je jako važno, jer to je jedan grad a ne dva! Dakle, postoje delovi koji se uslovno nazivaju južni deo Kosovske Mitrovice i severni deo Kosovske Mitrovice. Nikako dva, u bilo kom smislu, odvojena dela.
a i to da se Srbi upisuju za albanske izbore??? Uvek je bilo kukolja ali ne može se potegnuti individua i kao fakt suprotstaviti zajednici.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner